Interiør - tilfeldige ting jeg liker- foreløbig mest det

tirsdag 7. mai 2013

Første Blogginlegg.


Med utgangspunkt i min plan om å melde meg opp til NKI nettstudier sitt kurs interiørskolen - boligmiljø, tenkte jeg at en blogg var en fornuftig plattform for å leke med  ideer, utvikle stil og samle inspirasjon. Siden jeg i utgangspunktet ikke er noen stor blogger, så vil jeg ikke love den helt store aktiviteten fra første stund, men håper å kunne bli mer aktiv etter hvert. 

Uten videre snikksnakk vil jeg innvie bloggen med en av de mest fantastiske lysekronene jeg har sett! 




I tillegg til bloggen vil Pinterest bli et nyttig og morsom lekegrind.

Håper jeg etter hvert kan glede dere med fine ting og kult interiør. Og kanskje jeg også etterhvert kan poste fremgangen  hos NKI 
interiørskolen.


Håper dere har en strålende dag :)
Ildrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar