Interiør - tilfeldige ting jeg liker- foreløbig mest det

torsdag 16. mai 2013

Gratulerer med dagen Norge!


Det har vært lite bevegelse her de siste dagene, av den ene grunnen at det har skjedd andre ting i den virkelige verden. Skal prøve å legge ut noen poster i løpet av helgen.

NKI studiet er påmeldt og studiemateriale er bestilt! Pakken fra NKI kom på onsdag, til stor glede for meg og alle i umiddelbar nærhet. 




Og nei, sofaen er ikke noe jeg ville valgt om jeg hadde muligheten. Som student blir man innimellom (heldigvis) litt blind for sånt. Sannheten er at vi ikke tørr å bytte ut sofaen i frykt for at den kommer til å spise oss om vi prøver! Den har nesten fordøyd to dyner og en hund på et tidspunkt! 



Pakken inneholdt alt av utstyr som behøves for å fullføre kurset. Tegnebrett, reduskjonslinjal og andre linjaler, fargevifte, fargeblyanter, tusjpenner, passer, sirkelsjablong, ark, og et par bøker og diverse annet.
Noen av bøkene til kurset har jeg fått kjøpt billigere via finn.no og andre nettbutikker. 


      
Nå sitter jeg å leser introduksjonen til kurset, gjør meg kjent med bøkene og gleder meg masse til å komme i gang. Oppdateringer følger nok.



Bortsett fra dette har klokken bikket 12 (eventuelt også 02) natt til 17.mai, så fargene for dagen er vel rødt, hvitt og blått!


Gratulerer med dagen! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar